torsdag, juni 01, 2017

Dagbok 2017: 1.juni

Klokka er 21.00, temperaturen er +11 grader C. Det har vore overskya i heile dag, litt regn tidleg på dagen, men lettare etter kvart.
HBO kom kl.9.00 i dag, så Nils og eg fekk ete frokost i lag, til ei forandring. Ei av sjukepleiarane som var her, undersøkte resultatet av blodprøva, og blodprosenten har gått litt ned sidan sist. Av ein eller annan grunn sorterer det under fastlegen, så han ringde og ville ha Nils ned på kontoret til seg på tysdag for å "sjå" han. Når ein har låg blodprosent vert ein lett andpusten, har eg lært. Nils vil at eg skal vere med han til fastlegen også, det har eg ikkje vore før. Legesenteret skaffar Taxi.
Nils har vore nokså stabil siste dagane, men så har han heller ikkje utfordra sjebnen. Han sit stort sett i stolen sin og ser TV.I går kveld hadde han besøk av Torbjørn, i dag har Kjartan vore her.
Eg har ikkje gjort mykje i dag, vaska litt klede og lagt i hop, rydda i huset etc. berre det vanlege. Eg hadde tenkt å samle opp graset i skråninga med ein av klipparane, men det var for vått.
I dag hadde vi tidleg middag, trur ikkje klokka var meir enn 13-eller der omkring.
Janne hadde med fem lydbøker frå biblioteket, og eg har rippa fire av dei, to var veldig korte. No har eg berre ei att, men den er på 11 CD plater. Når eg rippar, brukar eg å strikke og høyre lydbok på MP3-spelaren. Det gjorde eg i dag også. Det er vel snart på tide å komme seg inn på stova! I morgon kjem Aret,-feiaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...