onsdag, mai 10, 2017

Dagbok 2017: 10.mai



Klokka er 20.00, temperaturen er +8  grader C, det har vore ein dag med mykje sol og litt skyer, men nokså kaldt.
Eg har vore på farten det meste av dagen; innimellom har eg rydda i huset, ordna med klesvask etc.
Då eg stod opp i dag tidleg var det frose på garasjetaket. Men Nils vakna våt av sveitte, slik han gjer av og til, så det vart dusjing og barbering før HBO 1 kom, og han fekk målt blodsukkeret før han fekk mat og medisin. Då klokka var vel 11 gjekk eg ned til kulturhuset og hjelpte til med borddekking etc. Gjekk heim att også, og då var eg innom Kiwi og handla litt. Det er alltid noko ein er lens for.
Laga litt lunsj til oss, og så var det ein liten pause før eg gjorde meg klar til å fare på møte. Då fekk eg sitte på med Marit både ned og opp att. HBO 2 hadde vore her mens eg var vekke. Eg laga til litt mat til Nils, og så kom HBO 3 innom og målte sukkeret. Han slapp sprøyte i kveld. Vi prøver med litt mindre prednisolon  no, etter samråd med lege, og så får vi sjå om det går bra, eller om vi må auke dosen igjen.
Då vi kom heim att frå møtet såg vi at minst to av naboane hadde begynt å klippe plen, så no er det like før straks eg må ta ut klipparen, eg også. Eg blir ikkje arbeidslaus med det første og det er bra.
I morgon har eg ei viktig oppgåve og det er å skrive referat frå møtet, etterpå disponerer eg tida mi sjølv. I alle fall til ein viss grad.
Eg har enno ikkje funne minnebrikka så eg må vel snart kjøpe ny.
Men eg snakka med biblioteksjefen i dag, Janne var der også, så no får eg bøker sendt heim med Janne. Bra hjelpsomme folk!
Bildet frå Vallasetra er det Gry Juel Engeseth som er meister for. Lånte det frå FB.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...