søndag, april 30, 2017

Dagbok 2017: 30.april

Kokka er 23.10, temperaturen er + 4 grader C og det har vore ein fin, lettskya dag, med sol innimellom.Det er ca. 1/2 time sidan eg kom att frå Ørstaheimen, der eg har vore heile ettermiddagen og kvelden.
Og når eg kjem heim er det eitt og anna som må gjerast. Det blir litt seint før eg kjem meg i seng om kveldane; i går kveld vart klokka 2, men så kan eg sove til eg vaknar neste morgon. Det er eigentleg ein døgnrytme som passar meg bra- eg er fødd B-menneske som dei fleste andre i slekta mi.
Nils ringde meg på føremiddagen i dag, og var veldig oppesen. Han var i storform, og skulle ut og gå med rullatoren sin. Det vart ikkje noko av, for han har ikkje balansen i orden. Når han er betre har det med medisinen å gjere, sjukdommen går sin gang, men fint at han kan ha det litt bra. Eg gjekk heimanfrå litt etter klokka 15-og var der til klokka var ca. 22.15. Vi pratar, ser TV og så hjelper eg han med kveldsstellet før eg går heim. I dag hadde dei fått middag klokka 13 sidan det var sundag, og middagen var lammesteik. Til kvelds fekk han velje mellom brødskiver og graut, og då vart det graut-trur det var byggrynsgraut. Eg hadde med nybakt brød, det ville han ikkje ha, men så kunne eg ete kvelds i lag med han. Ja, dei baud meg kveldsmat på heimen, men det brødet deira har eg ikkje sansen for.
No får han så mykje prednisolon at han ikkje blir så søvnig som før. Dessutan får prednisolonen sukkeret til å stige så han har fått nokre insulinsprøyter, men i kveld slapp han det.
Han er ikkje ute i fellesromma, så det er godt han har TV- og meg!.
Før middag i dag sette eg i gang å bake brød. Trudde H-melka eg hadde på lager var ute på dato, men det var den ikkje, så eg brukte surmelk i staden. I morgon kjem truleg Solveig innover, så då kan ho få melka. Eg sa det til henne då vi handla i førre veka at eg er redd å handle for mykje, for då blir eg vel sittande åleine med all maten, som vanleg, og slik gjekk det.
Elles har eg strikka litt og høyrt lydbok, det er godt å ha nokre timar som eg disponerer sjølv -om det ikkje er så mykje eg MÅ gjere.
No skal eg slappe av med strikketøy og TV eller bok før eg tek kveld.
I morgon er det 1.mai. Dei siste to åa har vi vore på tilstellingar i Volda, og det har vore kjekt. Veit ikkje korleis det blir her i morgon, det blir i alle fall ikkje gudsteneste i kyrkja, sidan den vart påtent i går kveld. Heldigvis vart brannen fort sløkt, men heile kyrkja må vaskast innvendig. Det var ein sjuk person som sette fyr -så det er berre trist.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...