onsdag, mars 08, 2017

Dagbok 2017: 8.mars


Klokka er 21.00, temperaturen har stige til + 3 grader etter at det så smått begynte å skye over. På føremiddagen var det sol og fint vêr.
Dagane er heilt annleis når Nils er heime, enn når eg er her åleine -og på lange besøk her eller der. I går kom Nils heim etter å ha vore vekke i tre veker. No synest eg han har vore heime lenge. Sidan han stort sett blir sittande i eine godstolen, blir eg mykje sittande i den andre.
Elles har dagen gått til matlaging-  og ikkje så mykje anna. Vi har halde strengt på måltida, med lunsj klokka 13 og middag kl.16.
I dag åt vi restar frå i går til lunsj, og taco til middag. Nils får i tillegg dessert, yoghurt og diverse anna. Eg vil ikkje legge på meg for mykje , så eg kuttar ut dessert t.d.
Eg blei med Marit og Stian nedover i dag. Marit har leigebil sidan hennar eigen er på verkstad. Leigebilen var ein snedden liten Toyota hybrid. Gudane må vite kor mange bilar eg har sete på med siste året. Det er ikkje få.
Fekk eit lite problem på apoteket, for dei nye medisinane til Nils var ikkje lagt inn på "kontoen" hans der. Det var ein lege på sjukehuset som hadde skrive ut medisinane, og på Ørstaheimen hadde han fått det han skulle ha. Dei hadde også laga til medisinen han skulle ha i går etter at han kom heim, og medisin for i dag. Men så har vi ikkje meir.
Vi måtte køyre opp til legesenteret, og eg forklarte dama i luka problemet, så no håper eg fastlegen ordnar opp. Ho tok kopi av medisinlista, slik at eg har lista vår sjølv. Eg har tatt på meg ansvaret for å passe på medisineringa. Viss dette ikkje blir i orden i morgon, får eg kontakte Ørstaheimen. Det var ei av dei utanlandske farmasøytane som ekspederte meg i dag. Dei er så flinke desse austeuropeiske småjentene-heilt utrulege er dei.
Handla litt mat også, men det var ikkje mykje vi trong i dag. Vi får prøve å ete av det vi har.
Vi vart så trøtte begge to etter at vi hadde ete middag at vi sovna i stolen rett som det var. Kanskje ikkje så rart etter ei så stressande periode. Elles så blir det mykje TV-i dag var det til alt hell litt skiløp igjen. Har hatt kort besøk av ein nabo, det er alt.
Nils har snakka både med systera og broren sin i telefonen. Dei les bloggen min, dei også, som så mange andre.
Så langt har det gått fint med Nils her heime, han tykte det var godt å komme heim til si eiga seng -håper han får vere heime lenge! Så langt har han ete godt.
Eg har fått problem med tinnitusen, den er kraftigare enn på mange år, og eg trur det er derfor eg blir litt svimmel av og til, til dømes på Amfi. Her heime er eg bra.
Det har ikkje blitt gjort så mykje i huset i dag, men har no vaska ei maskin med klede, og ei med oppvask. Kan ikkje seie at det var eit slit.
Sidan det er 8. mars burde eg vel seie noko om kvinnedagen. Om kvinner i Norge vil eg seie at vi stort sett har det bra, men det er ein del grums når det gjeld innvandrarkvinner, det bør det bli slutt på. Dette var både overflatisk og lite konkret, men eg trur mange forstår kva eg meiner.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...