mandag, august 22, 2016

Dagbok 2016: 22.august

Klokka er 21.15. Temperaturen er + 17 grader C , og sola har nettopp gått ned .Det har vore ein nydelig dag, til tross for sid skodde om morgonen. Det varte ikkje så lenge før skodda var borte.
Dagane går fort når vêret er fort når eg kan vere mykje ute.
I dag starta eg med å vaske soverommet, og sidan eg hadde så godt grønsåpevatn vaska eg bad og kjøkken også.
Eg skulle  ikkje klippe plen, i staden tok eg fram kompostkverna og mol opp greiner, bregner og anna som eg klipte bort. Det blir litt ryddigare i hagen for kvar dag, men blir det vêr til det, så har eg mykje meir å gjere.
Nils har ikkje vore like sprek i dag som i går, men han har i alle fall vore oppe. Ut på ettermiddagen tok vi ein tur nedover på biblioteket og på Amfi. Nils sat i bilen mens eg ordna opp med resten. No har har site og sett fotball på TV mens eg har rippa og strikka. Men i kveld begynner ein ny dansk serie som eg kanskje skal sjå.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...