torsdag, juli 28, 2016

Dagbok 2016: 28.juli

Klokka er 21.30, temperaturen er + 14 grader, og det har regna det meste av ettermiddagen.
Før middag var det opplett og ca +20 grader, det ultimate arbeidsvêr for uteaktivitetar. Sidan Nils ligg det meste av føremiddagen jobbar eg ute. I dag klipte eg resten av kantslåtten, og så tok eg plenane opp mot vegen. Spylte klipparen før eg sette den frå meg, akkurat slik Nils plar gjere. Hadde tenkt å prøve på skråninga med motorklipparen etter middag, men så kom regnet.
Men det var ikkje berre regnet som kom. Ingeborg skulle reise til Oslo i kveld og kom bortom ein tur for å seie hadet til oss. Vi drakk kaffi, og så laga eg ein liten gryterett (Toro+) for det er om lag det einaste Nils har lyst på. Med ris! Poteter likar han ikkje lenger. No et han middag for andre gong. Og Ingeborg er i lufta om ho ikkje alt har landa.
Eg har plukka bringebær i dag også-men desserten åt vi før middag. Ja, alt går på halv åtte her no for tida, men vi håper det er ein overgang.
I dag har eg fått lese litt i boka mi, den har vore ganske dryg, og enda er der nokre plater att.
I morgon må eg vel gjere litt husarbeid sidan det er fredag....men så er det den skråninga. Vi MÅ ha opphaldsvêr !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...