torsdag, juni 23, 2016

Dagbok 2016: 23.juni Jonsokafta.

Klokka er 21.00, temperaturen er + 16 grader C og det har regna heile ettermiddagen.
Før middag var det + 22 grader og opphaldsvêr. Då var eg ute ei lita stund med kantklipparen. Då hadde eg først støvsuga alle teppegolva. Så får eg ta vasken i morgon.
Nils har ikkje vore i så god form i dag, og eg har hatt vondt i ryggen og hofta, så det har vore ein roleg dag. Nils var så vidt ein tur bort på kaia for å fiske makrell, det var fleire som hadde fått napp, men han var akkurat litt for seint ute.
Men vi hadde tatt opp fiskekaker frå frysaren, så vi hadde middag. Åt relativt seint i dag.
Eg har strikka ferdig eit lestepar og elles har eg lege ei god stund på sofaen med lydbok, i håp om å komme i form igjen.
Jonsok er det mange år sidan vi har feira, så det er ikkje noko sakn om vi sit inne i kveld.
Rasmus og familien er vel framme i Daftø i Sverige, det er vel gutane som bestemmer reiseruta.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...