onsdag, juni 15, 2016

Dagbok 2016: 15.juni

Det var alltid eit styr når vi skulle prøve å ta bilde av dei tre barna til bror min og mine tre. Men her har vi greidd å få alle på plass, sjølv om ikkje alle ser like fornøgde ut. 
Den eldste vart fødd i 1963, den yngste i 1969, det kom eit nytt barnebarn til mamma alle åra, så nær som i 1967. No er det berre dei to i midten som ikkje har runda 50 år.Nr. 2 frå høgre feirar dagen sin i dag. Og vi gratulerer.

Klokka er snart 20.00. Temperaturen er ca + 20 grader C og vi har hatt enda ein fin sommardag. Håper vi ikkje har brukt opp alle soldagane før juli kjem. Hugsar sommaren for to år sidan, då var det fint vêr nesten heile tida. Ja, vi veit kva vi han, men ikkje kva vi får.
Det var litt kaldt i dag tidleg, så då fekk eg stroke ein haug med klede, og fekk dei på plass i skapa. Eg likar å stryke, når det ikkje er altfor mykje.
Etterpå gjekk eg ut og pussa altanrekkverket med sandpapir- rekkverket er ca 19 meter langt, berre for å ha sagt det. Men Nils har enno ikkje funne fram beisen. Han er framleis slapp og i dårleg form, noko anna er vel ikkje å vente. Han er dårlegast på føremiddagane; utover ettermiddagen og kvelden kjem han seg. Det er heldigvis (for han)  mykje fotball på TV.
I dag blei det plenklipping igjen. Brukte den elektriske klipparen rundt huset. Den er litt tyngre enn den andre, men til gjengjeld får eg klipt graset kortare. Ikkje at her er så mykje gras, men lyt prøve å halde alt ugraset nede. Var låk i foten/hofta før eg begynte og blei ikkje betre etterpå.
Elles har eg vaska klede, hengt ut, tatt inn osb.
Til middag i dag hadde vi heimelaga fiskekaker frå frysaren, det var siste porsjonen- og gode var dei!
Eg varmar dei i eldfast form i steikomnen i lag med purre og paprika eller ev. andre grønsaker. Då synest eg dei blir best.
Eg låg på solsenga med lydbok ei lita stund, men så kom det og skya over.
I morgon har eg ærend på biblioteket for å hente eit par bøker, og så må vi proviantere litt. Har ikkje vore på butikk sidan laurdag.
I dag er det dottera til bror min som har fødselsdag, og akkurat no gjekk det opp for meg at det er "rundt tal". Slik er det når ein er sjølvopptatt. Men eg skal no prøve å bøte på det seinare.


Gratulerer med dagen, Hilde! 

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...