tirsdag, juni 14, 2016

Dagbok 2016: 14.juni

Klokka slår akkurat 8 (20). Det er ikkje så lett å forstå at det er kveld når sola enno er høgt på himmelen og temperaturen ute er + 17 grader.
Vi har nyss ete middag. I dag laga eg nydelig fiskesuppe, og Nils fekk i seg fleire tallerkar. Trur eg åt litt for mykje sjølv, sidan det romlar slik i magen.
I dag har eg ikkje klipt eit einaste grasstrå eller gjort noko særleg anna hagearbeid- ja, eg planta ei buske, men det er no ikkje så mykje. Ikkje fekk eg beisa rekkverket heller, blant anna fordi Nils låg det meste av føremiddagen, og det er han som må finne fram beisen.
I staden bytte eg på sengane og hengde ut sengkleda, vaska golvet på soverommet- og dei andre golva fordi eg hadde så godt vatn. Elles fekk eg vaska mykje klede som eg hengde ut og tok inn att i kveld.
Litt dramatikk vart det også. Vinduet på soverommet stod ope, ei vindrosse snudde vinduet rundt, så det kom bort i gardinbrettet som datt rett i golvet. Heldigvis var vi ikkje så nær at vi fekk det i hovudet. Men sidan brettet først var nede, måtte det støvtørkast og så tok eg like godt og vaska gardinene. Nils måtte fram med skruar og drill og feste brettet. Eg må skryte litt av soveromsgardinene, trur dei må vere minst 30 år gamle. Dei er av mørkeblå chenille som ikkje har blakna synleg på alle desse åra. Eg vaskar gardinene i maskina, sentrifugerer litt ekstra og henger dei opp att med det samme. Meir lettvint kan det knapt bli.
Elles har eg no hatt meg ei lita stund på altanen i dag også-må nyte godværet så lenge vi har det.
Shaina meg opp og vaska håret, tenkte kanskje det blei ein tur på butikken, har fylt bagasjerommet med flasker og boksar som skal pantast, men no blir det visst ikkje før i morgon.
I dag har eg tenkt mykje på veninna mi som døde i vår. Ho ville ha fylt 75 år i dag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...