onsdag, juni 24, 2015

Dagbok 2015: 24.juni

Klokka er 21, temperqturen er + 12  grader C. Ja, vi får vere glade så lenge det er +- grader, for jammen er det kald vind til å vere midtsommar.
Det blir korte innlegg for tida, det er fordi det ikkje skjer så mykje. Eg har t.d. ikkje vore på Amfi sidan fredag for ei veke sidan. I kveld tok vi ein liten tur nedom nærbutikken og handla mat, då slapp vi å kle oss om. På nær-Kiwi kan eg gå i joggebukse og crox akkurat som heime.
I dag reiste Nils og Hassan på sjøen for å fiske makrell, men dei fekk ikkje sorten. Mens dei fiska fekk eg støvsugd alle teppegolva, så no er "helgavasken" i boks.
Vi laga oss karbonadesmørbrød til lunsj/middag, kan ikkje ete digre middagar kvar dag.
Elles har Nils klipt litt plen og eg har rydda litt i hagen. Dessutan har eg strikka og høyrt lydbok. Og sånn går no dagane..........
Dessutan fekk eg att 2703,- kr att på skatten.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...