fredag, oktober 17, 2014

Dagbok 2014: 17.oktober

Klokka er 17.15, temperaturen i skyggen er + 9 grader, men her i stova må det vere nærmare 30 grader når sola skin inn glasa.
I dag var vi ikkje oppe så tidleg, så føremiddagen vart kort. Eg fekk vaska og støvsuga det som stod att frå i går, og så tok vi oss ein tidleg lunsj.
Kvar skulle turen gå i dag? For ut måtte vi, kanskje er det siste solskinnsdagen på lenge. Kven veit ? Vi bestemte oss for Volda, men først var vi ein tur inn på Clas og fekk ein tilgodelapp då vi leverte tilbake den mislykka kasserollen. På Coop i Furene kjøpte vi ein litt mindre og billegare.
Har sett at Ruth og Harald har gått tur på Andaneset, så det ville vi prøve. Vi køyrde inn til bommen, og gjekk på gamlevegen inn til tunnelen.(Den armen av tunnelen som går inn til gardane på neset, ikkje den som endar i Hjartåbygda) Vegen er heilt flat så det var ikkje noko problem på den måten, men føtene mine er ikkje gode. I dag angra eg verkelg på at eg ikkje hadde tatt med kamera, for der var så nydeleg der inne. Trea hadde framleis mykje lauv i vakre haustfargar.
Men jammen er det bra at vi har fått tunnel gjennom Rotsethornet, for fjellsida ovafor gamlevegen ser alt anna enn trygg ut. Og steinar låg der på vegkanten heile strekninga, mange veldig store. Tenkte på at der køyrde vi før, somme gonger. Andre måtte køyre der kvar dag, fram og tilbake.

Utsikt over Voldafjorden, utover.

Denne garden ligg fint til på neset, ikkje langt frå tunnelopninga, så dei har kort veg til Volda.

Her ser vi Folkestad til venstre i bildet.

Nils skulle finne seg ein ile til lina si. Her var bra utval.
No har vi ein kjøpepizza i omnen, det blir middagen i dag. Og så ønsker vi alle ei nydeleg helg.
( Alle bilda er tatt med mobil).

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...