lørdag, mai 10, 2014

Dagbok 2014: 10.mai

Klokka er snart 19.00, og vi har brukt opp enda ein mai-dag. Det har vore fint og lettskya heile dagen og lange periodar med sol. Akkurat no er temperaturen + 16 grader C, og sola skin.
I dag har vi vore relativt effektive og rydda heile tomta for gras. Men først var vi ein liten tur på butikken, med det same dei opna dørene.
Først rydda vi på oppsida, Nils med plenklippar, og eg med kantklippar og saks, det er stort sett arbeidsfordelinga.
Vi åt ein tidlig og lett middag, lapskaus frå torsdag. Og så skulle vi kvile middag på solsenga, men då skya det over og vart kjølig. Litt seinare rydda vi på nedsida av huset, det var meir arbeid, og arbeidsdeling var den same. I tillegg til å  klippe kantar, reinsa eg ugras.
Og då fekk vi løn for strevet, med herlig sol på altanen etterpå.Med lydbok på øyret for min del.
Det blir ikkje så mykje å fortelle om når ein held på med slikt arbeid heile dagen, men vi er så glade for at det er gjort, og forat vi greier oss sjølve enno. Kan ikkje underslå at vi har litt større hage enn vi eigentlig treng.
Eg gler meg til MGP i kveld, er sjølvsagt spent på kven som vinn, men det skal bli kjekt å sjå dei mange artige showa enda ein gong. Eg har heia på Finland heile tida, men etter kvart begynner eg å like den norske songen veldig godt. Ostekake frå Kviterussland er heller ikkje å forakte. Mykje fart og humor-og det er gøy!
I morgon skal eg på teater. Sidan ingen andre har meldt seg, blir det vel Margrete som blir med. Eg vann jo to billettar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...