fredag, februar 14, 2014

Dagbok 2014: 14.februar

Klokka har passert 19.00, og det er snart tid for å benke seg framfor TV-en for fredagsunderhaldning. Temperaturen ute er litt i underkant av +8 grader C. Så vidt eg veit har det vore opplett i dag også.
Ingeborg sov godt og lenge i "apeburet" sist natt. Klokka 14.30 kom Margrete frå jobb og vi åt middag i lag, vi fire. Seinare kom også Solveig og Olaug innom, så i dag har vi møtt mange i familien. Ingeborg skulle på musikal i dag også, i lag med Lars, småsøskena og besteforeldra i Volda.Ho reiser tilbake til Kristiansand på sundag. Ho har ikkje vinterferie, slik dei har her.
Og vi pensjonistane merkar ingen skilnad på om det er ferie eller ikkje.
Eg har berre ei plate att av boka mi, og den må eg spare til i kveld, og i morgon må eg på biblio og leite etter nytt lesestoff.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...