søndag, januar 19, 2014

Dagbok 2014: 19.januar



Klokka er snart halv ni og det er ei stund sidan vi kom att frå Hareid, der vi har vore det meste av dagen. Ute er det + 3 grader og opphaldsvêr. Det er vel ikke så mange stader i landet dei har det så bra som vi, akkurat no.
Håkon fylte 20 år i går, og i dag var vi samla  på Hareid til mykje god mat og god prat.Sjølv om ikkje heile storfamilien var til stades, så var vi mange rundt ei stor gryte det nydelig suppe med kjøt, kjøttbollar og grønnsaker.
Etter suppa var det dessert og kaffi, og etter eit par timars "faste" vart det brød , pålegg og ei nydelig marsipankake som lisjesysta Olaug hadde pynta. Eg trudde først det var Solveig som var meisteren for kunstverket, men akkurat kakepynting er ikkje hennar bord, akkurat der er ho lik mor si.
Erlend underheldt oss med litt pianospel,elles er ungane etter kvart meir og mindre vaksne og styrer seg sjølve.
Det er tradisjon å knuse peparkakehus på Håkon sin fødselsdag, og Olaug henta fram hammaren og knuste minst eitt av dei flotte husa ho laga før jul. Hadde det vore opp til meg hadde det blitt pakka vekk til neste jul. Eg har laga eitt einaste peparkakehus i mitt liv, og det var eitt mareritt.
Det som har hendt i Lærdal i helga er tragisk, men heldigvis miste ingen livet. I 2006 var vi ein tur til Kongsberg i mai, og på heimvegen stoppa vi i Lærdal, der eg gikk rundt og fotograferte dei gamle husa. Det var midt i syrinblomstringa, hugsar eg. Fekk lyst å leite opp bilda no.
Dersom eg ikkje tek heilt feil, fyller Øyvind på Eid 21år i dag. Vi gratulerer!
19.januar 1902 vart onkelen min, Matias, fødd. Han døde i desember 1986.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...