torsdag, desember 05, 2013

Bok nr.68 - 2013: Lindeman og Sachs

Vi møter familiene Lindeman og Sachs i 1973, og følger dem frem til 1987; epoken som la grunnlaget for dagens norske næringsliv. Romanen handler først og fremst om to fedres vei mot makten og æren, men også om sønner og døtre, deres konflikter, og om en mor som aldri kan forsone seg med hvem hun er og hvor hun kommer fra. På overbevisende måte tegner Kjell Ola Dahl personer og skjebner som kan forveksles med virkelige aktører i næringslivet.
................................................................................
Om eg ikkje har misforstått er dette første boka i ein trilogi. Bok nr.3 er komen ut.
Tittelen leier tankane til "Garman og Worse", og ikkje utan grunn.
No er ikkje eg særlig inne i dette med aksjar og anna som gjeld økonomi, men faktisk forstår eg det meste i boka. Forfattaren greier å forklare dei økonomiske transaksjonane så enkelt at sjølv mor kan forstå det. Og eg syntest faktisk det var interessant.
Det beste kjem heilt til slutt i boka då Vebjørn Lindeman forklarer sonen samanhengen, eller rettare sagt den manglande samanhengen, mellom børs og moral.
No er eg ikkje så godt inne i finansverda, men eg kjende i alle fall att Kjell Inge Røkke.
Eg kjem nok til å lese dei to andre bøkene også, men no skal eg først lese Vetle Lid Larsen.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg lånte denne romanen ein gong, men kom ikkje så langt som til å lese den, trur eg.

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...