lørdag, mars 16, 2013

Dagbok 2013: 16.mars

Klokka er 19.00. Det har vore overskya i dag, men ikkje nedbør. temperaturen ute er + 3 grader C. Det har nok vore mildare før i dag.
I dag har vi vore litt sløve. Somla litt før vi kom oss ut dørene. Var ein tur på biblioteket der det var lite å finne. Så var vi på El-kjøp og hamstra kaffi, før vi hamna på Amfi. Der trefte vi sjølvsagt folk vi kjende, og fekk handla inn det vi gløymde i går- og litt til.
Sidan det ikkje vart skikkelig middag i går, slo eg til med nakkekotelettar i dag. Blei tungt mette og måtte slappe av på sofaen ei god stund.Eigentlig lengtar eg etter god, fersk fisk no.
Sidan det snart er påske investerte eg i ein ny orkide -den er litt meir lilla enn den ser ut på bildet.
(Eg fekk øvd meg litt på å ta nærbilde).
No har vi hatt oss ein god kaffikopp og er klar for ein lang TV-kveld.

3 kommentarer:

solveig sa...

Same meny som her altså! Nydeleg orkide!
Elles synest eg det er dårlege program på Tv for tida, sjølv kor mange kanalar ein har.
KVAR VART DET AV FREDAGSKRIMMEN???

Besta sa...

Ja, det kan du seie. Eg spelar inn nokre krimepisodar som eg har i bakhand. Eg saknar også Fjernsynsteateret. Det er altfor mange fjasete program på alle kanalar.

solveig sa...

Eg nektar å sitte og sjå på at vaksne leikar seg! Vi og har heldigvis filmar i reserve. Laurdagane har lenge vore dårlege, men fredagane har eg forventningar!

Dagbok 2024: 5.mai

Klokka er no 18.13, temperaturen ute r + 13 grader C. Det har vore sol og fint i heile dag, men ikkje så varmt som i går. Eg vakna tidleg i ...