fredag, januar 18, 2013

Dagbok 2013: 18.januar

 Klokka har passert 15.00. Ute har vi same fine vêret, men eg begynner å bli lei av kulde.Det er minus 7 grader C no, og kaldare skal det bli.
I dag har vi gjort unna ein del ærend. Eg var innom strikkebutikken og dei hadde dei fått inn mønsterboka eg venta på, så no skal eg strikke genser. Dei hadde fått inn lestegarn også, så eg fekk supplert slik at eg får ferdig eit par eg hadde begynt på for eit par-tre veker sidan. Ein tur på biblioteket vart det også, dei hadde fått inn ei bok eg hadde bestilt.Vi handla matvarer på Rema 1000. Eg er lei av å gå på Coop og leite etter absolutt alt-der er overfylt og uoversiktlig.
Så tok vi ein tur ut for å sjekke om båten var fastfrosen, det var han ikkje. Men så skulle stokkand-hannen ha mat og eg skulle teste kameraet mitt. Driv og tek bilde for å øve meg til onsdag, då skal eg ta bilde på pensjonistmøtet.

                                        Kjetil
 No har vi tatt oss ei brødskive og ein kaffikopp, middag blir det seinare. Nils har benka seg framfor TV-en og ser skiskyting. Eg skal ut og legge nokre brev i postkasser, men først må eg få skikkelig varmen i meg.
I dag kan vi gratulere Håkon på Hareid med 19-årsdagen i dag. Han vart fødd i OL-året 1994, då fleire enn han fekk namnet Håkon. Hugsar så godt den dagen han vart fødd. Den vinteren hadde nokre vassrør på skulen frose, og vi fekk store vasskadar. To klassar måtte flytte opp på klubbhuset til idrettslaget, mi klasse var ei av dei. Den 18. januar var det snø og kaldt,  skikkelig vinter og sparkføre. Han som hadde kontor i andre etasje kom ned og sa at det var telefon til meg.. Det var Øystein som ringde og fortalde at dei hadde fått son nr.3. I dag er dei to eldste ute og fer, ein til England og ein er på Cuba, det er visstnok ein slags studieturar. Håper det blir litt feiring uansett.
                         Gratulerer med dagen, Håkon !
Legg inn nokre bilde eg har tatt med det nye fotoapparatet. Skilnaden i kvalitet kjem ikkje så godt fram på så små bilde.(Bildet av fotballaget til Hødd, der Håkon er med, har eg funne på FB)

1 kommentar:

Anonym sa...

When earlier this year Harper unveiled his 2009 budget, he agreed to purchase an additional $50 billion in government-insured mortgages from Canada's major banks, bringing the total since the program was announced late last year to C$125 billion. [url=http://www.ukdresshop.co.uk]Formal Dresses uk[/url]
[url=http://www.canadagoosehommes.com]canada goose[/url] Find out if 2-1-1 services are available in your area: 2-1-1 is a social services hotline you can call to receive referrals to low-income assistance programs in your area.
In the afternoon there should be a big wide open space so the children can have fun and just know it all about them so they should be able to feel free and be happy to lose their minds. [url=http://www.londongenuinepandora.com]pandora charms[/url] We Are Responsible for Our Life. It is no other than the Coach signature carry-all. But he figured that music and some other areas that he is interested in would also come into play.
Always check with the city municipalities to ensure compliance with local laws.. http://www.soldesgoosefr.com With a simple yet elegant design, this blue and green turquoise necklace will have you looking your absolute best without ever eclipsing your own beauty! The splashes of tropical sea color provided by the ever-popular turquoise nuggets are accented by interspersed bead rings made from genuine sterling silver.
Its an interesting way you phrase that. With the kids back at school, we all know that summer is making its final farewell and waiting for fall to arrive so she can float out the door. Depending upon how much you want them to work, the Kellehers charge up to $15,000 for matchmaking services. [url=http://www.promkleidde.com/]mac duggal ball gown [/url]

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...