tirsdag, desember 11, 2012

Vêrmelding 11.12. 2012


Klokka går mot 21.00. Temperaturen er minus 1-2 grader C, og det har kome litt snø.
I dag var vi til Vik ein tur f.m.. Trefte to veninner og så gjekk vi på kaffibar, mens Nils vart att på Amfi, der han alltid finn folk å prate med. Det vart ikkje kjøpt stort anna enn mat i dag heller.
Då vi kom heim, steikte eg sei til middag, og vi hadde det som Nils kallar eit "skogamåltid".
Etter at vi hadde slappa av ei stund, fann eg ut at eg ville steike opp kjøt til Stroganoffgryta som vi skal ha 2.juledag; det er tradisjon.Vakuumpakka kjøt hadde eg liggande, kjøpt på Jakobsen i Volda.Eg sette i gang å skjere kjøttet i terningar, og det vart litt av ein jobb, for der var mykje sener etc. som måtte vekk. Dei siste par åra har eg fått så fint kjøt, nesten uten sener,  i dag sleit eg litt,ja. Men no er det i alle fall gjort. Frys gryta halvferdig, og gjer den ferdig på dagen, då er det lettvint.Midt i kjøttskjerninga hugsa eg brått at det skal vere mykje enklare å reinskjere kjøt når det er halvfrose. Får prøve å hugse det til neste gong.
Nils er på møte i partiet. Før beskulda eg politikarane for å halde møte midt i julestria, for å sleppe å gjere noko heime, men no har dei kvinnelig leiar, så då fell skuldingane bort.
I morgon blir vi opptekne med pensjonistlaget heile dagen, først med borddekking frå klokka 12.00, så begynner møtet klokka 16.00. Denne gongen skal vi ha juletallerken, så då slepp vi å lage middag heime.Nils skulle eigentlig ha vore ute og fiska, men vi får håpe han kan fare ut på torsdag i staden.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...