torsdag, november 29, 2012

Vêrmelding 29.11. 2011

Klokka er ca 18.30. Det har vore fint vêr og opplett i dag også, men eg er ei fryse-pyse og kjem meg ikkje ut. Akkurat no er temperaturen + 1 grad, så det skulle ikkje vere så avskrekkande.
Ikkje får eg gjort noko inne heller. Nils er forkjøla og snufsete, eg er ganske frisk enno, men går og liksom ventar på at noko skal bryte ut. Naboane våre er også forkjøla, så vi kan ikkje skulde på at vi har vore uforsiktige på turen o.l. Det er ikkje noko alvorlig problem.
I dag har eg skrive eit referat frå styremøtet i går, gjort det heilt nødvendige i huset, laga middag, strikka og høyrt lydbok -  mens eg strikka. Held på med ei bok som eg har lyst å bli ferdig med, slik at eg kan begynne på "Agnes i senga", som eg lånte i går.
Nils hadde besøk av ein profesjonell gartnar i dag, som klipte det nye Victoriaplommetreet vårt.Det hadde vokse så altfor mykje i det gode grovêret vi hadde sist sommar.
I dag har mobilen min ringt to gonger, men med det same eg får den i handa, bryt eg samtalen. Det er ein knapp på sida eg kjem borti. Og ikkje ser eg kven som har ringt heller. Møkkatelefon! Så viss det er nokon som vil meg noko, så ring på fasttelefonen! Eller send SMS.
Har ikkje fått gjort noko med bloggen enno, så den er framleis utan bilde.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...