torsdag, oktober 04, 2012

Vêrmelding 3.oktober - 2012

Klokka har passert midnatt med god margin, men eg skriv om vêret slik det har vore denne dagen.
Det har vore om lag som i går, voldsomme regnbyger, men sol innimellom. No er temperaturen + 9 grader, så kaldt eg det ikkje.
I dag reiste Rasmus og fam.ut til Solveig i 15-tida og kom att ut på kvelden.
Dei hadde hatt det fint på Hareid, der er det mange kjekke leiker som "ungane" har vakse frå.
Vi rydda litt i huset, varma opp restar frå mandag og slappa av. Eg fekk lese ein god del i boka som eg held på med.
Vi er seine til sengs og tilsvarande seine å stå opp.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...