tirsdag, oktober 23, 2012

Vêrmelding 23.oktober - 2012

Klokka er 16.00, temperaturen er + 9 grader og det er regnvêr. Ja, vi er no glade så lenge nedbøren ikkje kjem som snø.
I dag har vi vore på rek, men berre nede i Vik. Eg var litt lur i dag, koka brennsnut/betasuppe før vi for på handel, så var det fort gjort å berre varme opp då vi endelig kom heim. Var innom biblioteket, Amfi, Europris og Jysk, og alle stader møtte vi folk vi kjende, så det vart mykje prat. Noko spesielt spennande kjøpte vi ikkje i dag.
I dag har eg lagt inn bilde av huset til Ingunn og Peder. Eg hugsa godt då Peder bygde huset sjølv, og at dei laga den fine husmuren med steinar frå Mo i Rana, der dei hadde budd før. Huset er påbygt fleire gonger etterpå, og alt arbeid er av topp kvalitet, Peder var ikkje den som juksa.
No skal huset seljast. Det er litt trist, men enda tristare at det står tomt. Vil berre seie at dei er heldige dei som får flytte inn i eit så velstelt hus.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...