søndag, juli 08, 2012

Vêrmelding 8.juli - 2012

Klokka er19.15. Temperaturen ute er + 14 grader C, det er skodde og regn. Greitt at det kom litt vatn frå himmelen og vatna hagen, berre der vert opphaldsver igjen.
Nils gikk ein liten tur før middag, men eg held meg i ro. Brukte føremiddagen til å bake 6 Ingers brød, så no har eg nok for resten av sommaren. Hadde nokre i frysen frå før, men baka meir for å få litt betre plass i skapet-bruke opp mjøl etc. Hadde baka meir om eg hadde hatt gjær, ikkje Ingers då, men vanlig brød.
Til middag hadde vi den eine fiskepuddingen som eg laga i går. Den var himmelsk god om eg skal seie det sjølv. Nils var heilt enig.
Det var lenge før eg torde meg til med å lage fiskepudding, etter at eg hadde vore uheldig første gongen eg prøvde. No lagar eg så snart eg får kvit fisk; brukar eg berre sei blir den grå, denne gongen hadde eg lyr og sei 50-50. Nils mel fisken på handkvern først for å få vekk alle beina, og så brukar eg foodprosessoren til resten. Lagar røre til ein pudding i gongen og set formene inn i steikomnen i vannbad etter kvart. Omnen skal stå på 150 grader. Steiketida er minst 1 time, kjenn etter om puddingen er fast når du klemmer på den.Legg gjerne eit silikon-bakepapir over på slutten fo å unngå skorpe.
Eg har utvikla oppskrifta mi frå ei eg fann hos Gunda. Røra skal vere lausare enn til fiskekaker. Eg brukar sjølvsagt standardiserte måleskeier.
(Har ein ikkje oppmalen fisk, brukar ein sjølvsagt fisk i bitar rett i foodprosessoren (matmølla))


Til ein pudding (lita brødform -1,5 liter)


700 gram fisk
2 ts.salt
2 matskeier potetmjøl
litt muskat
egg
1 dl kremfløyte
4 dl heilmjølk cirka
Ha alt med unntak av mjølka i bollen og køyr; spe med mjølka til høvelig konsistens, 
vanskelig å gi nøyaktig mål, då det kjem litt an på fisken.
Fyll farsen i smurd form.
Eg serverte puddingen med kvit saus- rekene hadde vi ete opp i går.


Etter middag fall eg i koma på sofaen, og visste ikkje å kome meg til overflata igjen-det måtte eit krus kaffi + 3 brunsukkerbitar til før eg kom til meg sjølv.

3 kommentarer:

solveig sa...

Eg trur eg får sende studenten inn og fiske!

Besta sa...

Morfaren spør om han er klar?

Hildegard sa...

Takk for oppskrifta. Dette må prøvast.
Eidabesta

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...