mandag, mars 05, 2012

Vermelding 5.mars - 2012

Klokka er 20.45, temperaturen +3 grader C og det regnar litt no, før i dag har det vore opplett.
I dag har eg vore inne heile dagen, laga mat og gjort anna husarbeid. Laga ball til middag i dag, kraftig kost for dei som skulle danse ballett etterpå. Ja, eg snakkar sjølvsagt om døtrene til Margrete. Margrete og tre av fire barn kom til middag i dag, det er lenge sidan sist dei var her no. Eirik kunne ikkje komme i dag heller, men dei fekk med mat til han.
Margrete hadde med denne nydelige flamingoblomsten i ein farge eg ikkje hadde sett før. Det kjem ikkje så veldig godt fram på bildet, men den er veldig mørk raud.
Nils var på vedaskogen før middag og rydda litt opp der han heldt til tidlegare i vinter.
I dag har niesa vår bursdag; rart å tenke på at den vesle treåringen eg først blei kjent med, no er blitt godt vaksen. Bestemor er ho også.
Gratulerer med dagen, Tone!

2 kommentarer:

solveig sa...

Fin flamingo!

arieldog sa...

Tusen takk for mat - den middagen sat godt i!

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...