onsdag, mars 21, 2012

Vermelding 21.mars - 2012

Klokka er 19.15, og eg kom på at eg ikkje har skrive blogg i dag. Ute er det grått og regn, så eg har ikkje vore ute for ei dør i dag. Det er + 9 grader, så kaldt er det i alle fall ikkje.
Eg har brukt dagen til diverse husarbeid; baking, vasking etc. Dagane går i alle fall meir enn fort nok.
Til middag tok vi opp fiskekaker frå frysaren, greitt å ta det lettvint med matlaginga
Har også skrive eit avisinnlegg om seniorkinoen, men kan ikkje sende det til avisa før eg får klarsignal frå kinosjefen.Trur det blir ein fin film vi får sjå om det går i orden. Sjekk FB.
Nils har rydda vekk sand og stein opp ved vegen, det var LINK som rota til då dei la ned fiberkabelen. No ventar vi på at Helge skal komme og hjelpe oss med å kople TV-en til fiberkabelen også. Skal bli kjekt å få litt fleire TV-kanalar.Elles har det ikkje skjedd så mykje i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...