tirsdag, februar 14, 2012

Klokka har passert 15.00, temperaturen er+ 3 grader og det er eit skikkelig grisever ute. Det regnar, blæs og haglar såpass at det ikkje er noko kjekt å vere ute.Sjeldan det er så mykje vind her oppi bakkane hos oss.
I dag brukte vi litt av føremiddagen til å rydde og omplassere diverse ting, men sidan eg skulle på møte klokka 13.00 fekk vi ikkje halde på så lenge. Eg har altså vore på styremøte i pensjonistklaget. Vi held til på Bakk-Ola som er eit bufellesskap for eldre og uføre, der det også er kafé og møterom. Det er mange aktivitetar på huset, mellom anna held Seniordans-gruppa til der.
Tenkte eg skulle få tatt nokre bildet av huset, eller rettare husa, men det er uråd å få heile inn på eitt bilde, og det var ikkje rette veret til å gå på fotosafari heller, så det blir berre ein liten del av komplekset eg fekk med.
No har vi ein kjøpepizza i omnen som vi skal ete om ei lita stund, og så er denne degen også snart over i historia.
At det er Valentindagen bryr vi oss lite og ingen ting om her i huset. Vi prøver heller å sette litt pris på kvarandre kvar dag. No blæs det opp til jule-og nyttårsstorm ute ser det ut til. Ha ein fin dag, med eller utan Valentin!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...