onsdag, januar 04, 2012

Vermelding 4. januar - 2012.



Klokka er 14.20. I dag har vi hatt både vind, regn og hagl, men no er det litt lysare ut; Temperaturen + 2-3 grader C.
Veret i dag var lite egna til å gå tur, dessutan har eg vondt i hofta etter gårsdagens trim, så vi fann ut at vi kunne ta ein tur på Amfi og sjå om der var noko liv. Vi hadde eit par småærend også. Dessutan var eg innom biblio, utan å finne noko nytt, eg slit litt med "Gravlunden i Praha"-men har eg klart der første seks platene, skal eg vel klare dei neste seks også.
Eg var innom fleire butikkar for å prøve å finne eit skjerf til den nye genseren, og hadde for såvidt gitt opp, då eg fann eit som passa perfekt. På Glitter. Nils kjøpte seg to kvardagsbukser på Dressmann.Så står det berre att å kvitte eit par gamle!?
På bilda kan de sjå kor Dagmar har rota til i området mellom Amfi og sjøen.
No skal vi ete lunsj, med røykelaks etc.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...