mandag, januar 16, 2012

Klokka er 13.30. Ute er det overskya, opplett og + 3grader C. Men seinare i veka er det meldt kaldt og sol. Håper vi får LITT fint vinterver  før våren kjem.
I dag for Nils og kamerat Kjell på sjøen for å fiske, dei fekk kva sin stamp med sei, denne gongen var det mest småsei. Så blir det i alle fall "levende pale" til middag, så får eg endelig bruk for smøret eg rova til meg før jul.I det daglige brukar vi ikkje mykje av den sorten.
Eg ligg lenge om morgonane, og det er fordi eg har problem med å få sove om kveldane; klokka kan bli både 4 og 5 før eg somnar skikkelig. I alle desse sømnlause timane ligg eg med lydbok på øyret, så fell ikkje tida så lang.
Elles har eg baka brød i dag, og så begynte eg så smått på våronna innomhus. Dvs. eg tømte bokhylla på stova, vaska hylla og rydda i bøkene. Eit arbeid som faktisk tek litt tid. Det er bra med det, ein har alltid eit skap eller ei skuffe som treng ein omgang. Som husmor er ein aldri arbeidslaus.
Høyrer motorsaga går hos ein av naboane som har ei rotvelta fure liggande i hagen.Nils er ute og steller med fisken sin. Seinare får vel eg overta. Han begynte å snakke om blandaball, ein rett som verken han eller eg er vant til, men som vi likar godt. Solveig har ei oppskrift på bloggen sin.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...