søndag, januar 08, 2012

Bok nr. 1 - 2012:Gravlunden i Praha.

De kan lese om boka her
Eg har slite meg gjennom denne boka utan å få skikkelig "tak" på den før no på slutten. Noko av grunnen er at eg først i dag tok meg tid til å lese mykje, og det gjorde susen.
La det vere sagt med ein gong, denne boka egnar seg ikkje spesielt godt å lese som lydbok, og det er fleire grunnar til det. Her er fleire forteljestemmer, brev, dagbøker etc. og fortellinga hoppar i tid og rom. Så er her fryktelig mange namn og personar, og sidan det meste av historia foregår i Frankrike, er dei fleste namna franske. Her er også ein del franske og latinske sitat som eg ikkje heilt får taket på.
Eg fekk liksom ikkje så mange "bilde" å halde meg til heller, sidan mykje av boka består av samtalar. Dei som er litt betre kjende enn eg med Europeisk historie frå ca 1880 og framover  har ein fordel. Det gjeld særlig fransk historie. Eg veit ikkje kva som er "sant" eller ikkje, men eg kjende i alle fall att Dreyfus-saka. Dei som vil lese boka gjer lurt i å lese litt på nettet først, det gjorde ikkje eg. Ser ikkje bort frå at eg kan komme til å lese boka om att etter å ha drive litt research.
Dei fleste har vel lese "Rosens navn" av samme forfattar, eller i alle fall sett filmen. Forfattaren skriv godt og har det eg kallar eit "elegant" språk. Men trur de ikkje at eg gikk glipp av siste sekunda? Det har vore ein feil på plata!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...