tirsdag, april 13, 2010

Vermelding 13.april 2010

Klokka er13.15, og temperaturen er +12 grader.Det er lettskya med sol innimellom.
Nils driv og løder opp ved ute, etter at han har gjort klar lina; han har tenkt seg på sjøen i morgon om det går etter planen. Eg har baka ei kake, rydda og vaska litt. Same procedure as every day.........

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...