tirsdag, mars 23, 2010

Gratulerer med dagen, Ingeborg!

I dag fyller den eldste barne-barn-jenta vår 17 år. Då ho kom til verda hadde ho to fetterar på Hareid, og den eine av dei var så utrulig kry av den vesle babyen som arva barnevogna hans. Når vi var ute og trilla, og møtte folk eg kjende, sa han stolt:
" Det er MITT søskenbarn!"
Og vi besteforeldra er også stolte av henne og glad i henne, som vi er i alle barnebarna våre.
Eg har valt eit to år gammalt bilde (frå Solund)  fordi eg ser ein viss symbolikk i det. Ser det ikkje ut som om ho skal flyge av stad? Ho står snart på startstreken til det vaksne livet, men vi er glade så lenge ho ikkje flyg for langt av stad.
Gratulerer så mykje med dagen, og god tur inn i framtida, Ingeborg !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...