torsdag, januar 21, 2010

Apropos Face Book

Rett som det er får eg spørsmål frå folk som vil ha meg som venn på Face Book, og sidan eg gjerne vil ha mange venner, svarer eg sjølvsagt ja. Det samme skjer når eg blir beden om  å vere med i ei gruppe- eg svarer ja. Utan å ha særlig peiling. Har rett og slett ikkje sett meg inn i bruken av denne nettstaden, og veit ikkje om eg kjem til å gjere det. Har i grunnen nok "datakommunikasjon" når eg bruker mail og blogg. Dessutan får eg små sjokk når eg ein hende gong forvillar meg inn på FB og ser at eg har vore med på diverse testar som eg ikkje har den minste aning om.Veit ikkje om dette er vanlig.Så de får ha meg unnskyldt om eg ikkje svarer på FB-innlegg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...