fredag, oktober 23, 2009

Bok nr.69: De døde.

Denne boka er eit direkte framhald av Drømmenes land, og såleis 2.bok i Minnesota-trilogien.Vidar Sundstøl fekk Riverton -prisen for den første boka. De kan lese om den på bloggen min. Bøkene er katalogiserte som krim, noko som forvirra meg i første boka.Her er rettnok både mysterier og brotsverk, men også overnaturlege hendingar og blikk tilbake i tid og rom.
Mykje går føre seg i tankane og fantasiane til skogpurken Lance Hansen.
Eg kjem sikkert til å lese bok nummer tre også- før eg får forklaringa på alt som har skjedd.
Det meste av boka er skrive på bokmål med ekstern forteljar. Men somme stader bryt ei "eg-stemme " inn på nynorsk, eller rettare sagt Hordalandsdialekt. Ei stemme frå fortida, frå ein for lengst død person som i si tid utvandra til Amerika. Dette er i grunnen nokså stilig!

2 kommentarer:

arieldog sa...

Det høyrest ut som sære, men spennande bøker!

Besta sa...

Eg har ikkje greidd å gjere meg opp noka skikkelig meining om bøkene enno, må vel vente til eg har fått bok nr. 3 med løysinga. Eller kanskje forfattaren ikkje kjem seg ut av det?.......
Men det er alltid spennande med "nye" norske forfatterar.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...