torsdag, oktober 04, 2007

Vilda djur.

I Charlottenberg var det kome eit nytt digert kjøpesenter sidan sist vi var der. Trur det var bygd av blekkplater!! I alle fall hadde det ein akustikk som ikkje passa for tinnituspasientar-!
Det einaste spennande vi fann der var ein butikk med afrikask kunst. Der var mykje fint, men vi er liksom ikkje dei som kjøper i hop så mykje slikt. Tenkte ungane kunne ha moro av å sjå bilda.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...