I Charlottenberg var det kome eit nytt digert kjøpesenter sidan sist vi var der. Trur det var bygd av blekkplater!! I alle fall hadde det ein akustikk som ikkje passa for tinnituspasientar-!
Det einaste spennande vi fann der var ein butikk med afrikask kunst. Der var mykje fint, men vi er liksom ikkje dei som kjøper i hop så mykje slikt. Tenkte ungane kunne ha moro av å sjå bilda.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar