
No er vi på Hareid, der vi som vanlig har fått mykje godt å ete, blant anna denne puddingen som smaka kjempegodt.
Oppskrifta står i boka Kokebok for alle.
Klokka er no19.25, temperaturen ute er Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar