fredag, oktober 19, 2007

Retting.

Den boka eg begynte på i dag er frå 1.verdenskrig, ikkje frå 2. slik eg trudde.
Men det kan no kanskje vere like bra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg har ikkje lese ferdig Engelen på det syvende trinn enno. I dag gjekk eg meg ein tur, berre for å få lese meir. Øystein vaska til helga sidan eg var på jobb, 7 vikartimar etter mi eiga veke....
Då vart det lese 2 CD-ar mindre enn normalt.

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...