søndag, oktober 07, 2007

Rabarbrakrigen.

No har Øystein vore her og avlevert Håkon+ 2 eks. av boka si; ei til oss og ei til Margrete og Lars. Ser fram til å lese den ! Men av erfaring veit eg at det er heilt umulig å ha ei objektiv meining om bøkene til dei du kjenner så godt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...