
Etter mykje strev har eg no fått lagt inn dei to gardinbilda. I restekassa kostar desse lengdene 70 kr pr stk uansett tidlegare meterpris.
Klokka er no19.25, temperaturen ute er Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar