torsdag, oktober 04, 2007


Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ut til at de har hatt ein fin tur og fått med dykk mykje. Eidabesten byrja målesesongen i forgårs, så no blir det spanande å sjå kva han får til denne vinteren. Neste veke er det skuleferie, då skal gutane hjelpe han med å hente vinterveden på Rognes hjå ein gamal arbeidskamerat. Vi lagrar også ved for Lillemø, så det blir nokre lass. God helg! Eidabesta

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...