torsdag, oktober 04, 2007

Apropos Glomma.

På turen vår kom vi fleire gonger i kontakt med Norges lengste elv. Her har eg prøvd å ta bilde gjennom bilruta på Konsvinger. Så stoppa vi på Skarnes og tok bilde av stasjonsbygningen der far min vaks opp og av elva der han fanga kreps då han var liten. Han fortalde at dei hadde føtene ut i vatnet og så beit krepsane seg fast i tærne.Gammal og god fiskemetode. Som de ser er bilda mine like dårlege som dei plar vere. Det er "hastverksarbeid"! Trur eg skulle hatt eit fotokurs..............

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...