tirsdag, september 18, 2007

Ørsta i dag.

Sidan eg har registrert lesarar både på Austlandet og Portugal, tenkte eg det kunne vere på sin plass å sende eit bilde som viser korleis veret er akkurat i dag. Ikkje særleg fristande?Nils er ute og ser til teinene; eg driv med støvsuging og stell av plantar.
Elles hadde eg det ikkje så godt etter krabbemåltidet i går. Hummar smakar eg ikkje, for det blir eg skikkelig sjuk av, men no toler eg ikkje så godt krabbe heller. Synd, for det er veldig godt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snø i fjella her og. Håper at ikkje knollane frys enno!
Men vi har hatt sol også.
Joggedag på Bigset skule der Olaug går.S

Besta sa...

No svarer eg også på portugisisk:

Eu comecei uma mensagem de você meu blog.
But pesarosa, eu não compreendo Portuguise.If você têm qualquer coisa me,dizer que ou algo oferecer,para satisfazer escreva em inglês.

Dagbok 2024: 4.mai

Dette bildet er tatt i dag.  Klokka er no 17.23, temperaturen ute på trappa er + 22grader C, sola skin og det har ho gjort i heile dag. Kjem...