mandag, juni 27, 2022

Dagbok 2022: 27.juni

 

Klokka er no 19.23, temperaturen ute er + 19  grader C. På føremiddagen og langt utover dagen låg her skodde, men no er den vekk.

I dag var eg nokså elendig i venstrefoten/hofta då eg stod opp. Slik er det når eg sit og latar meg i to dagar. Ergo veit eg kva som må til. I dag har eg shina i kjellaren, ikkje så veldig fint, men slik at gutane til Rasmus kan få ligge på rommet sitt når dei kjem, og så tok eg vaskekjellaren. Eg vaska ikkje tak og vegger , berre golvet, og til slutt spylte eg med slangen. (Eg tok ut dei elektriske kontaktane for sikkerheits skuld) Eg tenkte at tørketrommelen var så lett at eg skulle klare å få den ut sjølv og det gjorde eg. No står den ovafor huset, der Bing-mannen forlangar at ein skal sette ting. No kan det hende at eg får hjelp av andre, så eg slepp å betale i dyre dommer for å få ein trommel frå Furene og hit.


Då eg var ferdig i kjellaren støvsuga eg stova og gangane  og så laga eg meg litt mat som eg kalla middag. Så skulle eg slappe av litt med lydbok, og då leita eg fram ei bok som Margrete anbefalte "En tid for å leve" av Jan Kjærstad. Eg blei hekta med ein gong og vart sittande å legge kabal på PC-en med bok på øyrene. Det er ein god måte for meg, så greier eg å halde fokus på boka..  

Men eg tenkte at eg måtte få gjort litt meir i dag, så eg gjekk ut og klipte plenen rundt huset og oppe mot gata. Då kom Gudmund heim , så han fiksa kantklipparen min. Den var ikkje tom for sen, den var berre slitna. Skråninga skal eg klippe i morgon eller ein annan dag.

Eg skal ikkje vere med Mari t å sjukehuset i morgon. Når eg ikkje ville køyre, så var det ikkje noko hjelp i ha ha meg med. Då kan eg fare på trening, og så må eg lage ei nokså lang handleliste og fare på KIWI.Eg forstår ikkje kvar all maten eg kjøper blir av. (Men eg har eit bra lager)

No må eg snart bort på VØR med hageavfall igjen, men eg kan no vente til eg er ferdig å klippe.. Eg må ha vekk graset også for eg kan ikkje ha for mykje  kompost.

Bo er Dagsrevyen sikker slutt, men eg finn den att på NRK TV, så det er ikkje noko problem


Apropos problem, så er venstrefoten nesten heilt bra no.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...