tirsdag, juni 22, 2021

Dagbok 2021: 22.juni

Klokka er no 18.35, temperaturen ute er + 17 grader, sola skin og vinden blæs. Eg kom nettopp inn frå hagen der eg har jobba eit par timar med å klippe gras med saks. Begynte handklippinga etter at eg hadde klipt plenane førre veka. Klipte først rundt busker og tre, og seinare begynte eg å reinske opp rundt steinane i gangvegen osb.Eg er på langt nær ferdig, men i morgon har eg tenkt å klippe plen, så får eg ta det derifrå. Torsdagen gåg med til pakking av koffert og rydding av hus. Vi skal ta laus tidleg fredag morgon.I dag har eg ikkje utretta så mykje ;vi var på trening og så handla vi litt etterpå. Har ikkje vore på matbutikk på ei stund, men i dag fekk eg handla inn grønsaker etc. såpass eg fekk laga yndlingsretten min, friske grønsaker med Apetinaost. Eg er nesten vegetarianar, men Solveig advarer mot å slutt å ete kjøtt. Eg trur ikkje ho skal frykte det.
Eg har avbestilt treninga komande torsdag, Marit reiser også vekk ein tur no. Neste veke blir eg vekke og så skal fysioterapeuten ha ferie i 4 veker. Så no må eg syte for å få mosjon og trening på eiga hand. Eg har no hagen som gir meg mykje mosjon og så går det an å gå turar her og der. No har eg ikkje undersøkt kva tid vi får nyheiter i dag, eg har ikkje sett ei skikkeleg dagsnyttsending på lenge. Den fotballen skiplar alt. Apropos fotball så har Øystein fødselsdag i dag, i morgon er det jonsokaftan og torsdag har Einar fødselsdag. Vi kunne ha feira heile veka, men når Solveig har fylt år 3. juli, blir det lang stopp, vi plar ha EI feiring på sommaren der alle bursdagsbarna blir heidra. I år kan vi også feire at mange i familien har fått vaksine-men ikkje alle enno.Men det går framover.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...