søndag, juni 20, 2021

Dagbok 2021: 20.juni

Klokka er no 19.12, temperaturen ute er + 18 grader C og det har vore ein fin dag, sjølv om sola forsvann etterkvart. Eg var ute på føremiddagen og jobba vidare med klipping av gras for hand etc.Heilt stilt arbeid. Hadde avtale med Margrete at ho skulle hente meg, og eg var ikkje før komen i hus så var ho på veg, men eg fekk no dusja og kledd meg om før dei var her. Ho hadde med seg Erlend og Ingrid; i Volda venta Amanda, Eirk og Ingeborg + Svein N. Feiringa av Margrete sin 53årsdag vart spesiell, men veldig kjekk. Vi starta med gåtur i Elvadalen etter at bilane var parkerte på Årneset. Eg har ofte hatt lyst å gå den turen, men det blir ikkje til at ein reiser til Volda for å gå tur åleine. Vi gjekk på grusveg, og det var mykje å sjå på langs vegen, med ein journalist og ein voldapolitikar som som var godt orienterte. Ikkje visste eg at eit slikt eldorado låg så nær Volda sentrum.Vi såg også den fine aktivitetsparken som vi kom over på turen. Det er vel noko liknande vi skal få her i Ørsta også-anten den blir heitane Tussa-eller Hamne-parken.
Då vi kom tilbake til Volda gjekk vi på "My Kitchen" for å ete sushi som er Margrete sin yndlingsrett. Det vart ei god stund å vente på maten så vi fekk no prata mykje med kvarande.Og så drakk vi fleire muggar med vatn.Men maten var verdt å vente på,og kvar ein smule gjekk med.
Etter sushien fekk vi kaffi og kake/dessert. Det vart ei annleis og veldig kjekk feiring i dag. På fredag møter eg dei fleste att for då skal vi til Solund. Det er noko eg ser fram til. Eg får ei litt travel veke med å få alt her heime i stand før eg fer, eg er ikkje så reisevand lenger.Og ikkje vant til å reise "åleine". Takk for ein fin dag, Margrete!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...