fredag, juni 11, 2021

Dagbok 2021: 11.juni

Slangens kviledag! Klokka er no 17.08, temperaturen ute er + 15 grader C og det regnar. Akkurat då eg gjekk ut og skulle ta bildet av slangen vart det ein voldsomt regnskur, så eg vart våt til skinnet på ei lita stund. Men det tørkar vel opp att. I dag begynte det tidleg å regne, noko som førte til ein kviledag for meg. Eg shina opp kjøkkenet, bytte på senga og sette på vaskemaskina blant anna.Las ganske mykje i avisa også. Men så vart eg sittande ved PC-en og prate med Mimi, Bodil og Marit ei god stund før eg køyrde på butikken og handla. I dag hadde eg med meg panteflasker for 95 kr, så eg sparte litt betaling . Då eg kom heim laga eg yndlingsretten min til middag, eg har fått heilt dilla på salatar. I dag fekk salaten ein ny ingrediens, det var dei svarte olivenane.
Etter at eg hadde ete vart det kaffi og TV, eg harr to seriar som eg ser no, den eine kjem ikkje med ny episode før mandag. Når eg sit og ser TV saknar eg å ha eit "spøt", men så snart Solveig har kome godt i gang med genseren min er det meininga at eg skal overta. Det vart litt for vanskeleg for meg å begynne-forstod ikkje oppskrifta skikkeleg.Og då må dei flinke døtrene hjelpe den gamle mora si. Eg har ikkje tatt fredagsvasken i dag, den tek eg fort i morgon føre middag. Kva som elles skjer i morgon, veit eg ikkje, men søndag får eg besøk av den nye leigebuaren min. Trefte min "personlege elektrikar" på butikken i dag. Vi har avtalt at han skal komme og rydde opp i det elektriske. No kom Marit ein tur ned, så då må eg henge på kaffien.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...