mandag, juni 13, 2016

Dagbok 2016: 13.juni

Klokka 21.00, mot aust (over) og vest.



Klokka er 20.45. Temperaturen er + 18 grader C, det er lettskya og fint. Vi har hatt enda ein fin sommardag - og heldige vi som har fri til å vere ute i finevêret.
Nils har ikkje vore i form i dag heller, men det er som forventa. Det er særleg  på føremiddagen han er sløv. Eg prøver å vere mest muleg ute, og gjere fornuftige ting, så får han fred også.
I dag måtte han finne fram slipemaskina til meg, så eg fekk slipt altanrekkverket oppå, men vi kom ikkje så langt at eg fekk beisa det.
Eg fann litt gras å klippe i dag også, m.a. klipte eg bio på plenlappane opp mot vegen, og på vestsida av huset. Prata litt med naboar og så vatna eg alle beda, jordbæråkeren og sukkerertene etc.
Det er ikkje så mykje å skryte av,  hovudsaka for meg er at eg får vere ute.
Men i dag la eg meg på sofaen med lydbok i staden for på solsenga, vart så låk både her og der av den harde senga i går, dessutan hadde det skya over.
Nils var ein liten tur nedover f.m. og kjøpte bensin til klipparen, og så var han bort på hamna og fekk ein torsk av ein kamerat. Så i dag skulle han koke middag. Akkurat då vi skulle ete kom Solveig og Håkon på besøk. Solveig skulle køyre Håkon til Volda-han skal reise til syden i morgon og ta flyet herifrå.
Solveig hadde med seg nybakt brød og heimelaga syltetøy, men eg smakte ikkje på godsakene før vi hadde ete fisk.
Ja, ein kan ikkje klandre folk for at dei kjem midt i måltida her i huset, for her et vi til alle døgnets tider-alt etter som det passar med dagsform og program.
Nils måtte legge seg nedpå att etter middagen, men han kjem seg nok til att etter kvart.
Gammal orkide blomstrar på nytt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...