lørdag, juni 11, 2016

Dagbok 2016: 11.juni

Klokka er snart 19.00. Temperaturen er + 17 grader C og vi har hatt enda ein nydelig dag. Det eg er litt redd for er at vi brukar opp heile finevêrskvoten før ferien tek til.
Sola skein frå klar himmel først på dagen, så vi gjorde by-runden kort i dag. Eg var inn på biblio og fekk meg to nye bøker, så no er eg berga for ei stund.
Nils var innom apoteket og kjøpte diverse styrkedrikkar som han skal supplere med når han ikkje greier å ete nok. Eg handla på Coop og fekk brukt dei fleste lappane mine.
Nils var sliten då vi kom heim, så vi kunne ikkje begynne på hagearbeidet, eg gjekk rundt og pusla litt og rippa eine boka m.m. mens han kvilte.
Seinare klipte vi bio i skråninga, det var i grunnen eg som klipte det meste. Eg synest det er så kjekt at eg klarer det, for det er lite å be folk om hjelp til. Bakken er tørr, så det er lett å kjøre og der er veldig lite gras. Så snart det kjem regn må vi gjødsle så det blir grønt om ikkje anna. Mindaugas kan også klippe plenen, seier han. Det er mange som vil hjelpe, men vi likar best å klare oss sjølv, og eg treng mosjonen! Eg synest sjølv at eg held ganske god orden i hagen.
Hadde meg ei stund på solsenga med lydbok, og somna, som vanleg. Etterpå har eg hatt kraftig tinnitus og litt hovudverk, noko eg sjeldan har.Då eg vakna hadde det skya over. 
Til middag laga eg "Bali kyllinggryte"-med svin i staden for kylling. Nils vil ikkje ha kylling. Han vil ha mat med SMAK på no, trur behandlinga påverkar smaksorgana- kaffi vil han IKKJE ha.
No skal eg rippe bok nr.2 og så blir det TV resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...