lørdag, februar 11, 2012

Vermelding 11.februar 2012

Klokka er snart 15.00. Ute er det grått, skodde i fjella og nedbør. Somme tider regn og sommer tider sludd eller hagl. Temperaturen er + 3-4grader C. Det er på ein måte godt med milde vintrar, men eg ville heller hatt snø, kulde og sol heile dagen. Ikkje minst for at dette veret gjer at eg verker både her og der, etter at eg har vore bra veldig lenge.
Nils måtte eit lite ærend til Vik, men eg ville vere heime. Har stroke litt klede, baka brød og koka risgraut til middag, og tida fyk  av garde. No skal eg snart lese siste resten av boka mi, og så skal eg skrive litt om den.
Nils skal på ei lita SV-samling klokka 18, så eg skal kose meg heime åleine nokre timar.(Utan TV, kanskje).Elles har vi ikkje så mykje planar for helga, men blir det fint ver i morgon, skal vi prøve å komme oss ut litt.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...