onsdag, desember 07, 2011

Vermelding 7.desember - 2011

Klokka er 14.00. Temperaturen er ca minus 4 grader C og det er nydelig ver. Til og med sparkføre på vegane her oppe hos oss. Vi har ikkje montert opp sparken enno, vil først sjå om veret varer. I dag har vi vore på Bakk-Ola og dekka på til ca 70 personar, og pynta til julemiddagen som vi skal ha klokka 16.00. Ja, vi får vel ikkje mat før eit stykke ut i programmet,då. 
Etterpå var vi på Amfi, og fekk handla litt i dag også. No skal vi ha oss ein kaffikopp, og litt å bite i før vi begynner å pynte oss. Eg vaska håret i dag tidlig, så det er gjort. 
Har fått ein som eg kjenner til å ta bilde i kveld. Det er den nymotens journalistikken, har eg fått høyre; mykje bilde og lite tekst. Heile Møre-Nytt er snart berre bilde. Veit ikkje om eg likar det. Eg er jo glad i det skrivne ord. 
Har ein annan kar som eg forhandlar med om eit kamera som pensjonistlaget kan eige. Det er lettare å vere om seg når det gjeld eit lag enn når det gjeld ein sjølv.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...