torsdag, desember 22, 2011

Vermelding 22.desember 2011

Klokka er no ca 13.30. Ute er det overskya, opphaldsver og + 5 grader C. Det er fint ver, men eg tvilar på om det varer. Når ein held seg inne for det meste, har ikkje veret så veldig mykje å seie, men eg skal innrømme at eg synest det er godt å sleppe sprengkulden.
I dag har eg brukt føremiddagen til å støvsuge ekstra grundig; golvvasken tek eg i morgon. Nils har vore ein tur på butikken, og så har han kokt ertersuppe som vi skal ha når Margrete kjem innom utpå dagen.(Ja, eg hjelpte til med å kutte opp grønsakene, så er det sagt.) No skal eg ha meg ei lita stund på sofaen. Ryggen min er ikkje heilt god for tida, men det plar hjelpe å ligge strak ut ei stund.
Vi stressar ikkje før jul i år, det er begrensa kor mykje ein må førebu for eit par ekstra helgedagar.

1 kommentar:

arieldog sa...

Nydeleg suppe, som vanleg!

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...