onsdag, desember 21, 2011

Bok nr.70 -2011: En lykkelig mann.

Likar ein bøkene til Arto Paasilinna, så likar ein alle. Denne er kanskje ikkje så HYSTERISK morsom, men den er meir slik småkoselig morsom.Det er ei lita og kort bok,på 4 CD-plater, som eg las ut på senga før eg stod opp i dag tidlig.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 26-juni

 Klokka er no 22. 15 . Ute er det overskya og skodde og temperaturen er +14 graderC, ikkje mykje sol her nei. Eg har vore inne det meste av ...